Bug IOS For Free Creator Nekki Limited Full Hack Online Patch Shadow Fight 3 Mobile

Bug IOS For Free Creator Nekki Limited Full Hack Online Patch Shadow Fight 3 Mobile

 

 

Purchase Black Friday Offer III Shadow Fight 3 cheats

 

 

info RPG kamp i ninja stil

Forfatter Nekki Limited

Genres Action

Jeg spilte Shadow Fight 2 og sammenligner denne til den forrige. Jeg vil si det forbedrer seg på enkelte områder, og i andre mangler det. Noen forbedringer jeg tror er kampen. Jeg personlig liker de forskjellige kampstiler med hver fraksjon. Noen har styrker og egne svakheter også. En tror det må forbedres på våpenbalansen. Jeg føler at det er bare noen våpen som har kombinasjoner som kan være litt mye til tider. Jeg har egentlig ikke noe problem med mikrotransaksjonene. Jeg har ikke brukt noen ekte penger i dette spillet, og jeg har ikke tenkt på det. Jeg tror folk blir harde på dem i dette spillet. Det er et gratis spill dere. Slik må de tjene penger. Jeg kan ikke forholde seg til de som sier at dette spillet er lønn for å vinne. Selvfølgelig vil det være den super duper legendariske rustningen og våpen som du bare kan få gjennom å kjøpe kortpakker, men å ha den overstyrte rustningen slags ødelegger poenget med spillet. Svar på dette spørsmålet: Hvis hver person du kjemper er enkel og ikke en utfordring, er spillet fortsatt morsomt? Jeg tror de fleste av dere vil si nei det er det ikke. Til de andre, da må du bruke penger. Som konklusjon er dette et flott spill som ikke bør settes ned for å ha mikrotransaksjoner. Hvis du tror det plager deg så mye, så bare spill et annet gratis spill

språk japansk

versjon 1.18.0

Størrelse 1200636928 B

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0